onsdag den 25. maj 2011

Man er måske en smule irriteret...

Af en eller anden besynderlig grund er det ikke muligt for mig at lægge kommentarer hos jer andre. Jeg har ellers skrevet en del begavede svar på jeres dejlige indlæg, men jeg bliver blot ført rundt i systemet uden at kunne komme af med mine vise ord...!!!

Det er faktisk temmelig irriterende, når nu man gerne vil tilkendegive at have læst jeres indlæg. Så  jeg vil hermed bare sige at jeg læser med og håber igen snart at kunne få lov til at smide en bemærkning - klog eller ikke klog!!

Har I det samme problem...??

Hvis der absolut ingen kommentarer kommer på mit spørgsmål, ved jeg jo hvorfor!


(Lånt på nettet)

Ha' en dejlig dag :o)

10 kommentarer:

  1. I går havde jeg faktisk samme problem!
    Efter jeg havde logget af alle andre steder med mit brugernavn og password, lykkedes det mig! Ved ikke om det er Google, Microsoft eller Norton, der laver rav i den. Forsøg at logge af alle steder, før du laver indlæg. Bliv ved med at trykke på "send kommentar" derefter. Efter et 3-4 forsøg, kommer du så forhåbentligt igennem. Vi kan jo ikke undvære dine bevingede ord :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke oplevet noget, men kan se, at mange andre døjer med samme problem.

    Blogspot har af og til problemer med det ene eller andet, og så går det automatisk i orden igen efter et par dage.... håber jeg, for det ville da være kedeligt at undvære dine sjove kommentarer.

    Nå men imens vil Nette og jeg spurte lidt rundt i Blogland og give begavede kommentarer :D

    SvarSlet
  3. Kære Fru Friis.

    Jeg har ingen problemer med at lægge en kommentar på andre blogs. Åh, det skulle da lige være problemet der hedder manglende tid :-) Men jeg har da godt nok savnet dine kommentar på min blog - de er jo nærmest uundværlige, lige som alle andre.

    Selv om du ikke kan være med i kommentar legen, vil jeg alligevel ønske dig en dejlig blæsende dag ;-D

    P.s. kan vi ikke skrive på bloggen, må vi skrive på FB.

    SvarSlet
  4. @ Fru Fniis: Prøv om ikke mit trick virker

    @ Frøskuffen: Ja, fy-da-føj hvor vi suser. Jeg burde arbejde

    @ Madammen: Jeg "bruger" ikke FB. Igen fy-da-føj

    SvarSlet
  5. HOV! Den gjorde det lige igen!
    Havde svært ved at komme igennem med forrige kmmentar!

    Jeg FJERNEDE det lille flueben i "forbliv logget ind" på login-siden!

    SvarSlet
  6. Det virker!
    Jeg har heller ikke kunnet kommenterer hele aftenen igår.. ikke engang på min egen blog :-(

    Men nu fjernede jeg også fluebenet og vupti... Du er genial, Nette, selvfølgelig skal skidtet da bare gøres modsat :-D

    SvarSlet
  7. Istedet for en kop kaffe snupper jeg en Blog tur. det er meget sundere :)

    SvarSlet
  8. Jeg var så muggen igår efter at jeg havde skriblet løs om hunde, hostaer og hoppende planter, uden at komme igennem. Så er det vel nok herligt at komme hjem fra arbejde og finde ud af at der har været en større selskabelighed på min blog! Og når så en af gæsterne tilmed bibringer med de forløsende ord: FJERN FLUEBENET i "Forbliv logget ind" og det tilmed virker, ja så kan det jo kun blive en dejlig dag!!

    Tak for det geniale tip Nette og hold da op hvor skal jeg ud og smide kommentarer i blogland.... nåeee jeg har forresten også en aftale i det "virkelige" liv... - men jeg vender frygtelig tilbage!! See you later ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor ér jeg dog glad for jeg smuttede ind på din blog - nu fik jeg løst problemet med kommentarumulighed...

    Tusind tak
    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  10. Jeg tænker nogle gange på hvor stabil Blogger mon egentlig er. Jeg synes ofte der er problemer med det ene og det andet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...