tirsdag den 5. juni 2012

Det er GULD...



  • At tænke at det kunne være sjovt med et Plantemarked-blogtræf, og så opleve at andre også syntes det er en god idé.
  • At finde 2 skønne havequinder som gider være medarrangører, så vi i fællesskab kan få arrangementet til at glide. De bedste kagebagere og Quinder med overblik!
  • At mødes, snakke og dele med en stor flok havenisser, som man endelig får sat et rigtigt ansigt på, - og hvilke skønne ansigter. Og jeg fik både rejse- og plantetip... Guld!
  • At opleve så meget godt humør og glæde blandt mennesker der reelt ikke kender hinanden.
  • At syntes det er lidt synd for Socialbussen fra Sjælland som ikke forstår jysk og derfor inviterer dem på en bid brød efter træffet, - og så får den mest FANTASTISKE guldfrø!









TAK til hele plantemarked-blogtræf-folket som drog til Kolding
og gjorde det til en festlig og fornøjelig havedag!

Det er Guld!!


39 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det hyggeligt ud. Det lyder til at I har haft en smadder dejlig dag :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Ser hyggeligt ud.
    Efter billederne at dømme så har det været en god dag.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  3. Ih... det ser virkelig hyggeligt ud. Hvor må det have været skønt, at møde så mange mennesker med samme interesse ;o).

    SvarSlet
  4. Og det var guld at komme og mødes med jer alle. Desværre havde jeg lidt for travlt med at handle og spise ser det ud til, for I har da hygget jer rigtig meget.
    Tak for i dag.

    SvarSlet
  5. ja tak for en hyggelig dag:) Anne Gine

    SvarSlet
  6. Hyggeligt at møde dig, og mange tak for et godt arrangement :-)

    Godt du kunne tage dig lidt af dem fra Sjælland, håber de fik lært lidt jysk inden de drog afsted igen ;-)
    Skøn frø du fik af dem til din samling :-)

    SvarSlet
  7. Håber at der bliver andre lejligheder til at ses. Det ser sørme hyggeligt ud. Jeg var til en god fødelsdag, der var da en enkelt plante-tosse iblandt. Hun er på vej til at sælge hendes kolonihave pga. alder. Ikke nemt, slet ikke nemt.

    Há en god uge.

    SvarSlet
  8. Det er dejligt at høre, at I har haft det dejligt. Det var lige hvad jeg drømte om!

    SvarSlet
  9. Kære Jette - uden dig var det slet ikke blevet til noget, så tak for initiativet og for en super dejlig dag.

    Du er så betænksom på alle måder - så tillykke med din skønne guldfrø fra de ligeså betænksomme sjællændere.

    knus Ulla

    SvarSlet
  10. Du er hurtig på tasterne, Jette. Tak for en rigtig hyggelig dag og tak for mad :)

    SvarSlet
  11. Åh hvor dejligt for jer .... Kun en anelse misundelig,men havde desværre andre planer i dag ;0)

    SvarSlet
  12. Det lyder rigtig hyggeligt :o)

    SvarSlet
  13. Jeg måtte forbi din blog, fordi jeg fornemmede at du nok var en smule høj efter dagens arrangement. Jeg var ked af at jeg ikke kunne være der, men nu har jeg kigget billeder på mange blogs, og meget tyder på at det har været en fantastisk dag. Næste år er jeg forhåbentligt også med..
    Mvh Michael

    SvarSlet
  14. Kære fru Fniis

    Jeg er kommet hjem for ikke så længe siden (Gro og jeg skulle jo liiiige inspicere Lisbeth Countrylivs dejlige have) og er bimsetræt, men jeg MÅ simpelt hen lige sige tak for en dejlig dag og fantastisk middag. Både du og din søde mand var meget betænksomme og diskede flot op for os stakkels sociale tilfælde, som havde hørt efter Marie Antoinette og "kun" havde fået hjemmebagt kage i rå mængder hele dagen. Vi var hungrende, men blev kræset for. Tusind tak for det! Det var både meget lækkert og meget hyggeligt.

    Også tak til bagfolket, som havde medbragt masse af kager.

    Sjovt at få hilst på mange blogskribenter.

    SvarSlet
  15. Tak for et hyggeligt møde med de af Jer jeg nåede at se. Ingen tvivl om at det er en god måde at træffe havenisser på - undskyld frøer på.

    Manbge hilsener
    Helga

    SvarSlet
  16. Hvor det lyder som en rigtig hyggelig dag, man skulle jo have været med, det må jeg have tilgode.

    Hvor er det en smuk frø, du der fik dig, den får et godt hjem blandt ligestillede :)

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  17. Det båder lyder og ser ud til at have været en rigtig dejlig dag. Håber også at kunne deltage engang og lære jer alle lidt nærmere at kende !
    Og sikke en dejlig guld-fætter du har fået til samlingen!
    Sjovt, kan ikke lade være med at tænke Fru Friis når jeg ser frøer rundt omkring :D
    Hav' en god uge
    Kh Helle Torning

    SvarSlet
  18. Kære Jette
    Helt enig det er guld:-)
    Tusind tak for igår, for dit initiativ til at samle os, for dejligt selskab og for rigtig dejlig mad at køre hjem på - det var en helt igennem perfekt dag som jeg kan leve længe på.
    Stort knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  19. Hvor har I haft det hyggeligt! Frø yogi er bare skøn og lige dig ;-))

    SvarSlet
  20. Hej Jette

    Den frø har du ærligt fortjent, fordi du er dig.

    Skønt og møde andre haveblogger selv om man havde lidt travlt da der jo også skulle handles, men lidt snak blev det da til og hvis vi nu gør det tit nok, så har vi jo pludselig et kæmpe netværk ikke kun på nettet men irl.
    Mange hilsner fra Helle

    SvarSlet
  21. Hvor er det bare en skøn frø :-D Tillykke med den.
    Og det ses rundt omkring at I har hygget jer rigtigt godt i Kolding. Godt initiativ, Fru Frø... jeg mener Fnis... Friis :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. he-he... det kniber vist med at ramme tasterne Hanne. Næste år kommer du også til Jydeland, ikk'!?

      Slet
  22. Dejlig bling-bling-frø :-)
    Lyder til at alle har haft en god tur, det ser også rigtigt hyggeligt ud.

    SvarSlet
  23. Jeg syntes faktisk det var et godt team der arrangerede blog-træf. Specielt Jette og Ulla.....hende der fru Irming fes rundt som en flue i en flaske...holdt et på pavillion stænger, og gav sit besyv med. Men det er Ulla og Jette der trak i den tunge ende hele vejen :O)

    Lad os gøre det til en tradition. Jeg er også med til at sætte pavillion op næste år ;O)

    SvarSlet
  24. Hej Jette
    Tak for et godt initiativ. Dejligt at møde alle de andre bloggere også. Håber også det bliver en fast tradition... :)

    SvarSlet
  25. Selv tak søde Jette!!!
    Det var en dejlig dag, og en helt fantastisk potion øllebrød der blev serveret ;-)
    Det var guld værd :-D
    Mange knus her fra Sjælland
    Gro

    SvarSlet
  26. Tak for beretningen, det lyder rigtig hyggeligt.
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet
  27. Oj oj - hvor I har hygget! Dejligt når man kan mødes på tværs af »sproggrænser« - selvom de ikke forstod jysk - så gik det jo alligevel kunne jeg forstå.
    Skøn yoga frø en mere til samlingen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og samlingen bliver mere og mere perfekt :o)

      Slet
  28. Hej Fru Friis. Aij hvor har I haft det godt. Det var dejligt at læse, at det var en succes. Jeg synes, det var et rigtig godt initiativ og jeg ville også frygtelig gerne have været med, men jeg skulle arbejde hele dagen! Sikke dog en fantastisk frø, du har fået. Mon det er en Buddhafrø?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er han nemlig og får smilet frem hver gang jeg går forbi ham... :o)

      Slet
  29. Dejligt at læse om et veloverstået blogtræf - jeg var med i tankerne!! Fik I gjort nogle gode plantekøb??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var altså lidt svært at bevare roen til både at snakke og få handlet, men nu skulle jeg så heller ikke have noget i år! Hvordan min kurv så alligevel blev en smule fyldt, aner jeg intet om... ;o)

      Slet
  30. Så hyggelig at dere fikke t flott bloggtreff og en vellykket
    plantemarked:)
    Herlig den gullbudda:))

    SvarSlet
  31. Hej Fru Friis.
    Tak for en super dejlig dag. Det VAR Guld værd.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  32. KNUUUUUZZZ til jer alle :o)

    SvarSlet
  33. Tak for arrangementet, super med en god dag med mange havenisser og kæmpe plantemarked.
    Tak for god planlægning til dig og de 2 andre hjælpe havenisser ;)
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  34. Tak for et super godt arrangement og imitativ, det var dejligt at have et fælles mødested til at finde hinanden.

    Tak til jer 3 havenisser der tog jer tid til at slå telt op og bage kage, samt koordinere det hele, uden jer ingen hyggeligt træf med rare havebloggere.

    Jeg håber det bliver en tilbagevendende tradition, så vi hvert år har en fast møde dag i Jylland, det ville godt nok være dejlgit.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...