fredag den 21. november 2014

Fotoleg...

Det har været sådan en smuk dag med rimfrost på græsplænen og solskin fra en blå himmel.

Da jeg cyklede på arbejde kl. 12, lå den smukkeste dis over Kolding Fjord. Op på cyklen igen kl. 17 og nu var det den skønneste skyline ind imod Kolding City med blikvand, genskin og flerfarvet solnedgangshimmel. I bliver nødt til at tro mig på mit ord, for det eneste kamera jeg havde var i mobilen, som gik død for strøm!

Bare man kunne have sit kamera ved hånden altid for der er så mange smukke motiver derude. Dog nåede jeg at lege lidt med kameraet om formiddagen i haven. Bagefter opdagede jeg at indstillingerne bestemt ikke var korrekte, men hyggeligt var det nu alligevel og vi skal jo lære af vores erfaringer.

Så I får lige lidt fotoleg fra en solskinsdag i november. Noget om at se det store i det små... uden så mange ord.
































Håber også 
du har haft lidt solstrejf i din have... :o)






13 kommentarer:

  1. Hvilken skøøøn seance :-))

    SvarSlet
  2. Ikke så meget som en bøvs fra solen her idag, Fru Friis...

    Men hold nu kaje nogle gode fotos - kan næsten mærke blomsterne!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  3. Fine billeder - man fornemmer den svage sol og den sprøde kulde.

    SvarSlet
  4. Sikke skønne billeder - her har vi også nydt solen i går, så kan vi lidt igen!

    SvarSlet
  5. Det er altid godt at kunne se det store i det små :-). Især på denne årstid. Så bliver november så meget bedre. Og, man skal virkelig udenfor for at se det store i november. Indefra er den temmelig mørk. En lille smule bliver der skruet op for lyset ude i haven. Især når der kommer et solstrejf.Som der nu har været to dage i træk :-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  6. Skønne billeder fra en november dag :-)

    SvarSlet
  7. Hej Fru Friis.Ja !!! det gælder bare med at have kameraet med når bevæger sig rundt.............man ved jo aldrig om der liiiige dukket et godt motiv op.
    Her hos mig var det det smukkeste vejr i fredags................så der blev lige brugt lidt tid i haven for at ordne det sidste derude.Jeg synes nu det er dejlige billeder du viser.
    Rigtig god søndag her fra mig hvor det regner lidt Knus Jette

    SvarSlet
  8. danke für die inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie

    SvarSlet
  9. Smukke billeder - selvom, ja, det kunne jeg nu ikke se, indstillingerne ikke var korrekte!

    SvarSlet
  10. Det gælder om at nyde hvert strejf man kan få i ydertiderne. Dine billeder med solskin er utrolig smukke, jeg nød hver eneste:-)
    Jeg ser at du har haft besøg i klokkerankeblomsten af en flagermus.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...