søndag den 18. juni 2017

En smuk dag...

Det har været en vidunderlig week-end. Ganske vist går blæsten stadig rask henover - ikke bare Limfjorden - men hele vort lille land. Jeg måtte sætte et par digitalis i vaser, da de ikke kunne klare mosten derude.

Men idag var blæsten ganske behagelig og efter en dag med hygge på terrassen med søde gæster, måtte jeg lige en tur rundt i haven, først med vandkanden og bagefter med kameraet. Som på andre blogge var det også hos mig roser og pæonen (her er nemlig kun en i blomst) der tog fokus.

Så ikke flere ord, bare lidt tilfældig aftenstemning inden vi tager hul på en ny uge.













Spørg gerne om navne... 
men jeg kan ikke svare!! 
Her nydes blot... ;o)

12 kommentarer:

  1. Det var da en skam, du ikke har navne, men det er fine roser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine skilte er "gået ud"... ;o)

      Slet
  2. Åh, sikke smukke billeder!

    SvarSlet
  3. Det er så smukt at det er synd at du nok blive nødt til at tage på arbejde i ugen (med mindre du har ferie) - jeg bliver hjemme i morgen og sætter mig i skyggen af en træ og nyyyyyyder... og tænker lidt på dem der ikke er så heldige. God uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sussi. Håber du har haft en forrygende dag under dit skyggetræ, iøvrigt et perfekt sted at opholde sig på endnu en sommerdag. :o)

      Slet
  4. Så smukt og lige til at nyde!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  5. NYDELSE, for øjnene :o) det var en helt vidunderlig weekend. Lækre roser og pæon.
    Knus fra Linda

    SvarSlet
  6. Det ser umanerlig dejligt ud - hvor er det skønt at få lov at nyde dine roser og pæonen sammen med dig her :-)

    SvarSlet
  7. Det har været nogle dejlige dage i weekenden og såmænd også efter, men den blæst gør nu ikke noget godt !
    Smukke aftenstemningsbilleder, det er en stor nydelse med have og roser lige nu.

    SvarSlet
  8. Hej. Det var en nydelse at se dine smukke billeder!

    SvarSlet
  9. Det ser skønt ud med alle dine roser og ved du hvad, jeg kan heller ikke alle navnene på mine roser eller stauder, her nydes også bare 😊. Alt ære og respekt for dem der kan huske navnene, men min hjerne er ikke til det 😉😊, kh Margit

    SvarSlet
  10. Hej Jette.
    Jeg kan som regel huske navnene på mine roser og enkelte af stauderne også. Men uanset navnet, gælder det jo præcis som du skriver, bare om at nyde dem, og intet andet.
    Dejlige sommerbilleder:-)
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...