søndag den 2. juli 2017

Blogtræf fra frøperspektiv...

Også jeg var kørt mod syd for at deltage i Malenes blogtræf i Hjerting. Vi var en skare halvgamle (altså i blogregi...) bloggere, der var samlet og snakken gik lystigt fra vi kom til vi gik. Vejret artede sig, efter dansk sommerstandard, ganske ordenligt. Altså tørvejr under hele seancen, dog med en frisk blæst i nakken, - men hvad gør det, når haven er skøn og selskabet iorden. Af en eller anden grund syntes jeg ikke at mængden af fotos fra min hånd, var helt tilfredsstillende. Gad vide om jeg har brugt stemmebåndet mere end klikfingeren!? Heldigvis kan du - kære læser - fornøje dig med skønne fotos på andre blogge, så her kommer blot en smule stemning, set fra frøperspektiv.


Nogle af de glade gæster i Malenes have.
Beklager til især herrene, som jeg ikke fik forviget.



Malenes have er fyldt med roser overalt,
som mine billeder slet ikke yder retfærdighed.
Her er hver en krog besat og selv om haven ikke er så stor,
er der tænkt i højder og mange rum med hygge og personlighed.

To som fandt hinanden. Og selvfølgelig har Isabella
også roser i hatten. Stor ros(e) til Malene for hendes evne til at integrere
børnenes legerum i haven på allerbedste vis.

Også jeg faldt for rosen Trier, som minder om Helena Lykkefund,
men er knapt så heftig i sin grokraft. Jeg må vist afsted til Fyn...

Og så var der det fineste kaffebord med blomster,
friskbagte boller, lagkage, jordbær og rosenporcelæn. Så hyggeligt. 

Tusind tak til Malene, Jakob og Isabella 
som åbnede deres have og hjem for os.
Og tak for hyggeligt selskab til 
resten af bloggerbanden også, 
I er bare godt selskab. 

6 kommentarer:

  1. Fantastisk frøperspektiv :) det var en skøn dag, tak for sidst :)

    SvarSlet
  2. Tak for sidst. Det var en dejlig dag i selskab med alle jer skønne bloggere, og Malenes skønne roser.

    SvarSlet
  3. Hej Fru Friis

    Rigtig hygge billeder:)

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  4. Hej Fru Friis.Det har da bare være en skøn dag for alle jer der besøgte Malenes skønne have,med fantastisk mange smukke roser.
    Har jo lige set Malenes 100 billeder.Men dine viser jo noget andet.
    Ville sådan ønske at jeg kunne have været med.Men har jo gang i et hussalg.Håber jeg kan tage på rundfart når jeg får solgt og fået nye knæ.
    Rigtig dejlig dag Knus Jette

    SvarSlet
  5. tak for sidst :) :) det var megahyggeligt

    SvarSlet
  6. Hej Jette.
    Tusind tak for sidst. Det var en fantastisk dejlig dag. Tørvejr og enormt hyggelige havegæster. Tak fordi du var med til at gøre det til så dejlig en dag.
    Sikke nogle fantastiske billeder du har fået taget i frøperspektiv. Det kan da godt være du ikke har taget mange, men dem du viser her er jo til gengæld kanon gode. Super godt fanget, hvor sjovt Isabella har det på trampolinen.
    Jeg vil gerne, hvis du vil maile dem til mig, så jeg kan forstørre nogle af dem:-)
    Knus og kram
    Malene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...