torsdag den 24. januar 2013

Besøg hos Frk. Iberis...

Endnu et besøg blev det til i august, denne gang hos Frk. Iberis i Middelfart. Det er ganske vist ikke et havebesøg, men der er stadig planter indblandet...

Jeg ved mange af jer følger med på Ibens blog, hvor hun viser sine kreative, smukke og yderst feminine kreationer. Så denne lille billedkavalkade skal blot give jer en fornemmelse af stemningen i den hyggelige butik, for dem der endnu ikke har besøgt den.












Tusind tak til Iben fordi vi måtte kigge indenfor i butikken og på værkstedet.



PS. Jeg savnede blot at hilse på Emma,
men det må blive en anden dag... ;o)

13 kommentarer:

  1. Skøn butik og hvor frk. Iberis er kreativ. Så kan jeg se, at hun som jeg, elsker hjerteranker. Mums de er skønne i dekorationer.

    SvarSlet
  2. Det er da en fejl at jeg ikke har været i Ibens butik og for den sags skyld Middelfart. Sikken eventyrstemning!

    SvarSlet
  3. Dejlig tur rundt i Ibens butik, vi må da forbi en dag når vi skal til Fyn ! Hun laver da de skønneste kreationer.

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok rigtig hyggeligt ud Jette, med helt autentiske gamle vinduer og inventar lige noget for mig, en rigtig hyggelig butik.

    Hmm kan ske jeg skal kigge forbi en dag jeg kommer på de kanter. Det er godt nok ikke så tit det sker men sydover komme jeg da :)

    Haveknus
    Annette

    SvarSlet
  5. Ja, der ser dejligt ud! Jeg håber der bliver tid og overskud til nogle sommerture rundt i Danmark. Så kunne man jo lægge vejen forbi ...

    SvarSlet
  6. Hej Fru Friis.Skøn butik med et fantastisk udbud at dejlige ting.Må se om jeg ikke kan overtale manden at stoppe op i Middelfart,næste gang vi er over Fyn.
    God weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  7. Ja, Ibens butik er den rene slikbutik. Hver gang jeg suser over broen fra en jyllandstur tænker jeg: "For pokker jeg burde stoppe op her", men det er næsten altid meget sent på dagen. Rettere først på aftenen. Godt man ikke bor lige om hjørnet, for det kunne hurtigt blive dyrt.

    SvarSlet
  8. Tak fordi du tog os med til Frøken Iberis - selvom det ikke er helt som at være der selv :)

    SvarSlet
  9. Så flott en butikk...her holder en kreativ dame til..det kan en se med et halvt øye:)
    Mange fine ting som hadde passet hos meg...:)
    Nå skal jeg kikke litt mere hos Frøken Iberis..takk for tipset:))
    God helg Jette:)))

    SvarSlet
  10. Tak for turen inde omkring frk. Iberis' dejlige butik. Jeg gad også godt bo lige om hjørnet, men nu har jeg jo fundet ud af at hun er fenomenal til at pakke og sende skrøbelige ting, såehhh....

    SvarSlet
  11. Jösses vad mycket fint......härligt besök :)
    å missa nu inte..

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.
    mängder med fint att se,,,,
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlet
  12. Mumz siger jeg bare!!

    Hjerteligst

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...